HTML

Feri tanácsai

"Aki egyszer belekóstolt abba, hogy mit jelent egy jó számítógép és mondjuk belépett vele a világhálózatba, az átéli a század csodáját!"

Friss topikok

  • Benedic: Én négyfejes vhs magnóval vettem fel, ezért kicsit jobb lett :-) www.youtube.com/watch?v=9VxTZGqM_3M (2012.05.07. 16:44) Érettségi
  • Arbroad: folytatást!!! (2012.04.20. 01:12) Mikroszoft 95 - az első lépések

Címkék

Érettségi

2012.05.07. 16:36 augusztino

 Mint azt sokan tudjátok, a mai nap elindultak az érettségik. Ha valaki el lenne keseredve a munkaerőpiaci helyzet jelenlegi állától, bíztassa az, hogy az én időben sem volt jobb!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferivagasi.blog.hu/api/trackback/id/tr374494354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benedic 2012.05.07. 16:44:09

Én négyfejes vhs magnóval vettem fel, ezért kicsit jobb lett :-)
www.youtube.com/watch?v=9VxTZGqM_3M
süti beállítások módosítása