HTML

Feri tanácsai

"Aki egyszer belekóstolt abba, hogy mit jelent egy jó számítógép és mondjuk belépett vele a világhálózatba, az átéli a század csodáját!"

Friss topikok

  • Benedic: Én négyfejes vhs magnóval vettem fel, ezért kicsit jobb lett :-) www.youtube.com/watch?v=9VxTZGqM_3M (2012.05.07. 16:44) Érettségi
  • Arbroad: folytatást!!! (2012.04.20. 01:12) Mikroszoft 95 - az első lépések

Címkék

A jó honlap

2012.05.09. 16:08 augusztino

A minap a szokásos kedd esti virsi-zöldbab menü közös elfogyasztása előtt, Jutkát és Matyit a konyhában hagyva, elvonultam egy kicsit a nagyszobába böngészni az Internetben, gondoltam kihasználom az időt, mielőtt el kell pakolni a gépet az ebédlőasztalról. Megdöbbentem milyen sok honlap van már. Mikor beszálltam még alig volt néhány. Nem hiába…rohan az idő.

Node elkalandoztam... Szóval elnézve ezt a sok-sok honlapot, rájöttem, hogy bizony vannak köztük egészen használhatatlanok is. Ebből a felindulásból, most összegyűjtöttem nektek, mire figyeljetek, ha honlapot készítetek a maszekoláshoz. Mutatok egy példát  hogy rögtön lássátok is magatok előtt, milyen a jó honlap. (Jutka azt mondja ez most az új oktatási irányzat, a szemléltetés, szóval tegyünk eleget neki.)

 

http://szamitastechnika.gazdagret.hu/

 

1. szabály: Ne legyen átláthatatlan!

Ez a honlap tökéletes! Egyből tudtam. Így kell ezt! Egyszerű betűtípus, a lényeg kiemelve, ráadásul kék alapon fehér betűk. (Amúgy ezek a kedvenc színeim.) Ott a cégér is a bal felső sarokban, így ha netán szükségünk van rájuk, könnyű lesz beazonosítani a pontos címet ez alapján. Bravo!

2. szabály: Legyen informatív!

Talán ez tetszik a legjobban benne. Ugyanis pontokba szedték az információkat. Verhetetlen ötlet. Nézegettem a többi honlapot és mindenhol ilyen gombok vannak felül. Úgy kell váltogatni köztük az egérrel. Micsoda időpazarlás! Mire betölt a második oldal, már teríthetem is az asztalt. Még azokkal a nagy modern benti gépekkel is.

3. szabály: Ébresszen bizalmat a leendő vevőkben!

Ebben is nagyon ügyesek. Jobb oldalon van egy kép egy kedves, mosolygós emberről. Biztosan ő a szerelő. De az is lehet, hogy a tulaj. Mindegy is, a lényeg, hogy látszik, hogy ezen a helyen csak rendes emberek dolgoznak. Meg lehet bízni bennük! Én mondjuk a helyükben még odaraktam volna alulra két képet egy rossz, meg egy megjavított gépről. Mégis csak lássa már az ember, hogy mi a termék.

Remélem megfogadjátok a tanácsaimat és akkor nem lehet gond, dőlni fog a fusipénz!

Szólj hozzá!

Címkék: honlap számítógép feri készítés vágási jutka

A bejegyzés trackback címe:

https://ferivagasi.blog.hu/api/trackback/id/tr714498554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása